Dor de Sfanta si de voi



Dragii mei, desi in Londra trupeste, inima mea bate cumva zilele astea la Iasi. Iasiul meu drag pe care nu l-am iubit doar pentru prieteni, profesori, pentru teii de pe Copou sau atmosfera boema. Am iubit Iasi-ul pentru Sfanta. Noi, prietenii ei i-am zis mereu Sfanta. Ea, Cuvioasa Parascheva a astat mereu in prima linie pentru noi. A venit la examene cu noi - asadar am impartit diplomele de licentza cu ea. A venit si la spital cand a fost nevoie. A venit ori de cate ori in studentie banii putini trebuiau sa ajunga pentru toate. A venit chiar si cand i-am cerut brad de Craciun. Nu ne-a lasat niciodata singuri!

Nu cred ca exista oras mai frumos de 14 octombrie decat Iasi-ul. Miroase a busuioc, a durere amestecata cu sperantza, si a iubire. Iubirea pe care Dumnezeu ne-a daruit-o prin sfintii lui.
Sfanta draga, desi atat de departe in trup, caci ne despart munti si mari, de ziua ta nu-mi doresc decat sa fiu in duh alaturi de tine, sa-mi unesc vocea cu miile de oameni care vin sa te salute si sa spun: Bucura-te Sfanta Parascheva, mult folositoare.

Niciun comentariu: